Újabb koncert vette ma kezdetét. Végre egyszer jól sikerült! :) Táncoltunk, hülyültünk, szórakoztak a melleimel (haha), megharapott Csoki. Petivel meg smároltunk félóránként, lassúztunk is. :) Imádtam! Nem ittam szinte semmit, egy sört. Bejött velem Zsolt és Balu, igaz szó nélkül ott hagytak. Maradtam Csokiékkal, Petivel meg Petivel, Ákossal... sok fasszal. Férfi illatom van. Lassan hihetem magamnak annak... Randomra lefejeltem valaki álkapcsát. Bocs, nem volt szándékos, bár utána megharapott! Kölcsön kenyér visszajár... metál van!

Szerző: Fade_a_Forest  2010.11.19. 23:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerteto.blog.hu/api/trackback/id/tr452460347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása