Nyár vége... végre! Nem túlzottan így képzeltem el az egészet. Gondoltam, már összejönnek dolgok. Nem úgy, mint tavaly pl.

Terveztem, alszom napi 10-12 órát, ehelyett még a 7 óra is alig-alig jön össze. Húz magával az átkozott sötét.. le, a föld alá. Képtelen vagyok megállni, önmagától.. Az az ember, akivel 2 éve beszélek, kisebb szünetekkel ötvözve. Szeretem... amikor beszélgetünk, teljesen kiegyensúlyozottabnak érzem magam. Ki tudja? Lehet, nem lenne semmi akkor, ha találkoznánk. Mégis, honnan tudhatnám ezt meg, ha nem is próbálkozik vagy csak szeretne efféle jeleket adni felém? Talán fél valamitől? Annyira eltitkol egy s mást... Esküszöm, félek! Letargiában vagyok, ha nem ír. Kapnom kell tőle valamit, amitől ki tudok indulni. Egy Pontot. Persze, nem.. Minek is? Fogalmam sincs...

Szerző: Fade_a_Forest  2011.08.19. 21:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerteto.blog.hu/api/trackback/id/tr283165756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása