Elérkezett újabb év: hello 2011! Tudom, nem kellene a múlttal foglalkoznom, hisz megváltoztatni képtelen vagyok. Valamit mégis úgy érzem, elcsesztem. Nem jövök rá, hogy mit. Az egész napi sírások ismét visszatértek. Pedig igazán jó lenne valakivel megbeszélni, leginkább Bével, csak ő is tanul velem együtt. Nem sokára félév. 2 hét, és meg is kapom. Nyomottsággal tölt el miféle következményekkel járhat, ha bármiből megbukom. Izgatottan várom, vagy inkább mar valami... Az idegességem az egeket verdezni. Kérlek, átkozottul jól vagyok! 

Ahogy két hét elteltével végignézek az osztályomon, majd magamtól kérdezem: "-Tényleg idevaló vagyok én? (A retardáltság szint szintén repked a magasban, ahogy azt tudniillik)." Annyira hihetelen valakiben megbízni, elérni 15 évesen egy szintet? Bár, belegondolva a nálam idősebbek sem valami intelligensek. Pedig kérem, egy gimnázium falai között töltünk 6, 7 órákat... Mit is várok?...

Szerző: Fade_a_Forest  2011.01.03. 17:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerteto.blog.hu/api/trackback/id/tr662557884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása