Nos, vége az első hétnek. Nem olyan az osztály, amilyenre vágytam. Bár, ígyis jobb, mint a semmi. Elég normálisak. Nem szűklátókörűek és több dologról beszélgetnek. A helyemet igazán még necces. Szóval, hiányoznak a srácaim. Az, hogy szünetekben vandálkodunk, vagy épp perverzek velem. haha

Egy rendes osztály kaptam, így a végére. A tanárok is eddig szimpatikusak. Azt hiszem, szinte mindenki. Tegnap hazaértem, és aludtam laza 3 órát. Így kezdésnek megfelel. Violának pedig elintéztem szecskára a sorsát. Rohadt büszke vagyok magamra. Már kezdésképp el tudok bármit intézni, ha nagyon akarok. A mai történelem pedig vitt minden prímet. Egy jófejű tanárt kaptunk. Amilyen kijelentéseket tett önmagáról... felidézek egyet: 'ember vagyok. sajnos még mindig. bár, már próbálom elfogadtatni másokkal az félisteni mivoltomat.'

Szép 4 év lesz. Lehet vissza kellene vonulnom, és mellé bunkónak lennem. Idővel..

 

Szerző: Fade_a_Forest  2010.09.03. 15:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerteto.blog.hu/api/trackback/id/tr232269054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása