Kijelenthetem: megcsináltam kisebb-nagyobb sikerrel az első gimnazista évemet. Igazán sokat jelent számomra. Nehézkes volt, de rohadtul.. mégis.. egy zseni vagyok! Na jó, túlzásokba ne essünk azért se!

Eljussak valamerre... kellett sok gondolkozás, sírás, bűntudat, örömködés, nagyképűség is közre játszott. Megszerettem őket, igen! Lehet túlzottan is... nem mindegyiket, csak a nagyját. Ők segítettek előrébb.

Oly nyomasztó jelenleg mindent. Mély melankóliába csatangolás kísér útját az agyam. A sövényen vagyok, egész nyáron keresni fogom, merre kell tovább haladnom. Ki legyek. Nehéz lesz...:)

Szerző: Fade_a_Forest  2011.06.14. 23:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerteto.blog.hu/api/trackback/id/tr572984908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása