Meglehetően eltelt egy szempillantás alatt ez a hét. Betöltöttem a 15. életévemet. Öregszem. Na jó, még nem! Igazából, úgy volt, előtte levő hétvégén tartjuk meg. Jó kedvem teljes mértékben, de mivel le se szarták a fejem, akkor én miért foglalkozzak velük? Inkább elmentem koncertre tegnap (pénteken). Természetesen artban, hol másutt. Jobbra sikerült, mint terveztem. Vicces volt az egész. Inez meglepett boroskólával, utána pedig vettem sört. Azután menni képtelen voltam. Találkoztam mindenkivel, aki számít: Puma, sikeresen leöntött borral minket, egyszerre csak azt veszem észre, tiszta víz a lábam (kösz, Puma); Petivel is beszéltem, mikor elköszöntünk, véletlen szájra puszi lett a vége :) ; Ákos Megyerivel, hö, akkor állat ő, alig bírok menni, erre odaszól: "te már most részeg vagy?", "úgy ismersz Ákoskám?", "nem ismerlek", "hát, akkor meg?", "semmi. Csoki ölelgetett ezerrel, piszkálta a pentagramomat, türögette a fűzőmbe. Inezt pedig nagyon megszerettem. Gréti és Nadin is ott volt. Jobban sikerült minden szempontból! :) Petivel meg nagyon-nagyon örülök a találkozásnak. :)

Szerző: Fade_a_Forest  2010.10.02. 09:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerteto.blog.hu/api/trackback/id/tr422338834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása