Most releváns esetben le kellene írnom a nyarat összefoglalva. Az érzelmeimet, az embereket, akik valamelyest kapcsolódtak a nyaramhoz. A tetteimet, melyeket a nyáron véghez vittem... Csapjunk is bele!

A nyár már úgy kezdődött, hogy eljártam KRESZ-re, mely 2 hétig tartott. Igazán remek volt, a figyelmemet pedig egyaránt lekötötte. Szóval, teljesen mértékben jól indult! Ezután sikeres vizsgát tettem. A vezetéssel vártam, ezért közben elkezdtem az elsősegélynyújtást is. Ez is természetesen egy zöld pipával ékeskedik. Teljes örömködés!! Elkezdtem a csodálatos vezetést, amely még nem olyan fényes, mint kellene lennie... Remélem, javul! :)

Ezt követően a legszebb élményeim a legjobb barátnőmhöz köthetőek! Igaz, a nyáron sajnos csak kétszer sikerült találkoznunk, de teljesen megérte! :)

I. találkozás: Fehérváron, aminek egy részét csodálatosan felfedezünk. Sétáltunk, teszkóztunk, müzliztünk, söröztunk, cigiztünk. :) Képekbe öntve:
418612_503822192977829_348858689_n.jpg375678_501439409882774_1974670641_n.jpgII. találkozás: Siófokon, és nálunk. Éppen a vezetés után sikerült találkoznunk. Elmentünk sörözni, a kedvenc törzshelyünkre, Art Rock Café-ba, lementünk a Balaton partra. Hazaértünk, és cangáztunk, söröztünk ismét, majd rengeteget beszélgettünk! :)

533108_509789125714469_258740924_n.jpg181106_509775589049156_1830312049_n.jpg

Jártam Balatonföldváron, a kedvenc padtársamnál, Reninél. Felmértük a terepet, körbevezetett a "városon". Bemutatta a kutyusát, és természetesen vele sem maradhatott el a sörözés, a jegeskávézás, a h&m-ezés és a kínai kaja evés! :)
Nos, a vége pedig nem volt ennyire lényeges. Találkoztam pár emberrel, akik a szívemhez közel állnak, ahogy általában. Petivel, ami elég furcsa volt, mert tavasszal ismét elkezdtünk beszélgetni. (Az érzelmekről majd később...) Boldival, akivel konzolon vezettem, és miközben próbáltam volna kiönteni a lelkemet, más férfiak hátsóját nézegette (ettől függetlenül szeretlek, bébike:)). Moziban is volt a társaság, Reni, Boldi, egy pesti ismerőse Boldinak, és én. A Hófehér és a vadász c. filmre ültünk be. Kristen-t leszámítva csodaszép, főleg Florence and the Machine betétdallal. :)
Ebben, az utolsó hétben elmentünk vásárolni: Stella (MINEK???), Mariann, Boldi. Összefutottunk Alex-szal, aki rám ijesztett a pláza kellős közepén, de örültem neki! :) Kínai kajáztunk, cigiztünk, söröztünk, müzliztünk. :))

...kezdődjék az ősz, gyere 11.! :)

340485_large.jpg

Szerző: Fade_a_Forest  2012.12.31. 00:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerteto.blog.hu/api/trackback/id/tr94747583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása