Bizonyára elbasztam. Ismét, ezt is! Mindent elcsesztem... Koncert. Elmegyek. Csúsznak az utak rendesen. Először karambolba kerültünk. Negyedórát vártunk arra, végre eltakarították! Beérek fél9-re. Grétinek megiszom a vadászát... kezdésnek megtette! Újabbért elmentem, utána letisztottam kisebb adag sörrel. Elég volt.. pogóba keveredés. Csokival, Petivel verekedés. Sokkot kaptam! 10 órára találkoznom kellett volna anyuval.. eljött értem kocsmába. Petivel végre beszélni szerettem.... erre mindent elcsesz. Megutált... örökké! gyűlölöm magam, aki lettem.

 

SZÜKSÉGEM VAN RÁD! 

 

ROHHADJ MEG, DÁVID!!! akivé tettél, amivé lettem.. miattad! a pokol tüzén égjen el a tested. szórjanak el azon a helyen, ahová sosem fogok eljutni... mindent, amit irántad éreztem, pusztuljon! köszönök mindent! még ezután kívánkozol utánam? normális vagy? épeszű ember? egyáltalán embernek tartod magad? EZUTÁN? képes lennél a szemembe nézni? belenézni mélyen. elmondnai, mit érzel/éreztél irántam? tényleg? TAPOSNÁLAK EL!! az elmémben örökké halott vagy! SOHA TÖBBÉ NEM AKAROK RÓLAD HALLANI!!!!!

Szerző: Fade_a_Forest  2010.12.04. 00:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerteto.blog.hu/api/trackback/id/tr722491965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása