Ez a hét is elég furán sikeredett. Így másodiknak is. Túl sokat még nem tanultunk. Ismerkedem az osztálytársakkal. Nyitott vagyok, megint... A tesi órákat pedig már rohadtul kezdem unni. Van kisebb-nagyobb izomlázam, a lábamban, a hasamban és még fáradt vagyok mellé. Szóval, megtette a hatását... Ha ma nem csapták be előttem az ajtót kétszer, akkor se.

Rávettem magam, pár hónap után, mégis visszaszokok a vonathoz. Mi ad a SÁTÁN bácsi. Na mit? Megyek, keressek magamnak helyet, sokat voltak. Ki gondolná.. Meglátok egy hosszú hajú srácot. Először nem voltam benne biztos. Utána kiderült. IGEN, ZOLIT láttam. Remek volt, őszintén.

 

Szerző: Fade_a_Forest  2010.09.09. 16:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerteto.blog.hu/api/trackback/id/tr732283049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása