Eljött az ideje a héten az utolsó osztálykirándulásnak, amit együtt csinálunk. Fura. Jó volt, így mellesleg hozzátéve. Egy-két dolgot leszámítva. Bálint, ha fogdoz az még csak hagyján, de ha már Alex, akkor kiborulok. Komolyan mondom. Ne ütögess az én seggemet... Voltunk Zamárdiban, utána elmentünk Fonyódra vonattal és végül áthajóztunk Badacsonyban. Jelenlétemben voltak azok, akik fontosnak minősültek. Sikerült természetesen lefárasztani teljesen. Hazafele nem löki Bálint és Alex a megszokott vicceket, biztosan elalszom. Jobban jártam így. Megszokott módon Lizával és Nikivel egy szobában alukáltam, körülbelül másfélórát. Liza negyedóránként kijárt cigizni, mivel olyan szobát kaptunk, amin van terasz. Ujjongtak is ezerszer. Előtte meg lementünk cigizni Balaton partra, rögbiztünk, természetesen végignevettem az egészet. Nem túlságosan foglalkoztam a játékkal. Hintáztunk. Beszélgettem Zsolttal. Nos, mit is mondjak. Antitársadalom ember minden mennyiségben. Felfogása érdekes. Ma pedig kurva sokat sétáltunk, ismét. Elegem volt belőle teljesen. Évvégére összehangolodott körülöttem a társaság. Örülök is, meg nem is.

Szerző: Fade_a_Forest  2010.05.28. 20:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ismerteto.blog.hu/api/trackback/id/tr512038763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása